www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

3/16/2011

A hétvége

Remek időzítéssel hosszú hétvégére érkezett a tavasz is. Minden adott volt a jó közérzethez. Szombaton már lehetett érezni, hogy alakul a dolog. :)
A szombati névnapi ünneplés után (anyukám Ildikó), vasárnap Debrecenbe indultunk, Eszti nagymamája 23-n ünnepli a születésnapját, őt köszöntöttük. Természetesen megutaztattam Canon és Zenit nevű barátaimat is. Ne csak én élvezzem a napsütést. :)

Hétfő délután Eszti úszni ment, én meg Lacival elindultam a főtérre kicsit levegőzni, lejárni az ebédet. Nagyjából két órát lődörögtünk, kattogtattunk rendesen, én túlnyomó részt a filmesre, de nem hanyagoltam el a digitális technikát sem, ezekből már tudok mutatni párat, a filmet még nem hívattam elő. Majd az is felkerül később.



Sok embert kicsalt a délutáni meleg az utcára, bicikliseket, kisgyerekes családokat időseket. Szinte mindenkit, aki maradt a városban, és nem utazott el a hosszú hétvégére.


A napot Tamáséknál zártuk (na róluk biztos sokat hallotok még), egyeztettük a közös nyaralás részletet, és hatalmasat lángosoztunk. Valami isteni volt, a receptért azóta könyörgünk Tamás anyukájának... remélem meg lesz az eredménye! :)

Tegnap, hazafelé olyat éreztünk, amit már régen nem: pólóban melegünk volt az autóban. Remélem marad már a tavasz itt lenne az ideje, hosszú volt a tél.

Üdv mindenkinek!

Dani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése