www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

3/20/2011

Indaséta Budakeszin

Már a hét közepe óta azt ígéri minden időjós, hogy a hétvégén pocsék időnk lesz... ami csak azért cifra, mert kb. két hete megbeszéltük az indásokkal (Angelo volt a főszervező) hogy március 19-én meglátogatjuk a Budakeszi Vadasparkot.
Tagnap este azért biztos, ami biztos megkérdeztem Angelot, hogy megyünk-e... Ő meg magabiztosan kijelentette, hogy persze...
Hát persze... reggel kinézve az ablakon megfordult a fejemben, hogy beteget jelentek... de akkor lettem volna beteg, ha nem megyek... szóval öltözés, pakolás, gyors reggel és indulás.
Hát a megbeszélt fél tízes találkát éppen nem késtem le, de már a Moszkván kiderült, hiba volt kivenni a bélést a kabátomból, illetve nem volt bölcs dolog a kesztyűt és a sapkát pihenni küldeni... hideg volt, az is maradt egész nap...
A Moszkván találkozott a társaság nagyobb része, az is kiderült, hogy sokakat elriasztott az időjárás. Így csak VLM, Azégbenbálvan, Ildikoo, Balázs, Bendes Marcsi, Dósa András, Manóvezér és én (remélem nem hagytam ki senkit...) indultunk útnak innen.
VLM kis meglepetést tartogatott számunkra, külön járatunk volt a Vadaspark bekötő útjáig. :) Itt találkoztunk az Angyal családdal (Angelo, Cat-rin, Cat-rin szülei és fiuk, Angelo jr.) és itt ért minket Blow-up kolléga is, aki csak picit késett ugyan, de gyorsan futott, így utolérte a buszunkat. Éjszakai műszak után nem kis teljesítmény :)
Innen egyenes út vezetett a Vadasparkig.... illetve a parkolóig, ahova beszabadult a társaság és agyonfényképezte a "kakaóval" leöntött falat és környékét. Állatot még egy darabot se láttunk, de a társaság, kb. 500 fotót készített már :).
A jó időnek köszönhetően hamar átfagytunk, ezért örültünk nagyon, hogy nyitva volt a Vadaspark Étterem, így mindenki megihatott valami meleget: pálinkát, teát, kávét. Kinek mi tetszett.

A pihenő, nevezzük inkább melegedőnek, után vette kezdetét a séta a vadas parkban. A nap egyik sztárja az identitás zavaros hápogó sas volt. A western filmekben ezek az állatok általában vijjognak, kb. így. Na most ennek ilyen hangja volt, csak nem mondta ilyen folyamatosan... az is lehet, hogy még csak tanulja a nyelvet... :)

Sas után láttunk még vaddisznót, őzet, szarvast, farkast, medvét, baglyot és még sok mást. Felsorolni is nehéz lenne... meg az volt az érzésem, hogy nem is az állatok voltak a lényeg, hanem, hogy megismerjük egymást. Valahol az őzeknél Angeloék elbúcsúztak tőlünk, mi folytattuk. Jövő héten is lesz séta, akkor Füredre megy az indás team, de lehet azt kihagyom, mert jövő szombaton színházba megyünk Esztivel (meg persze Regivel, Mártival, Petrával, Zsoltival, Balázzsal). És hamar kell hazaérni. Na majd meglátjuk...
Szóval a Vadaspark után Andris, Ildikoo és Balázs elköszöntek, így már csak hatan maradtunk, akik a gyermekvasúttal átutaztunk a Normafa felé, egy jó kis rétesre.


A vasúton mindenki a bepárásodott lencséivel játszott. :) Nagyon tetszett, hogy milyen finom lesz a kép tőle. Én a párás hatást még megfejeltem az sx20- színválasztós funkciójával, szerintem érdekes lett az eredmény.


A réteses (egy idős néni) kiváló sütivel látta el a társaságot, a meggyes-túros szerintem elsőosztályú volt!


Rétes után átsétáltunk a fogaskerekűhöz. Ez volt tulajdonképp a séta vége, innen már egyenesen a Moszkva térre mentünk, onnan pedig ki-ki haza.

Jó kis séta volt, kellemes hangulattal. Az időjárás ellenére szerintem mindenki jól érezte magát. Én biztos.

A bejegyzésben megjelenített képekkel együtt, a többit itt találjátok.

Mindenkinek kellemes pihenést és szép hetet kívánok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése