www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

10/21/2011

Hetedik idegen

Mint már említettem a szerdám mozgalmasan telt... Ugyan lekéstem Matt táncát, de sikerült lencsevégre kapnom négy idegent is a projektembe. Ami egyelőre egyéni rekordnak számít. Ők Anna és János, akik Matt miatt érkeztek a Mátyás templom mellé, a Halászbástya alá. Feltett szándékuk volt táncolni és fotózkodni vele. A közös fénykép nem tudom összejött-e, de a közös táncolást felvettem nekik az erre a célra hozott fényképezőgépükkel.
Remélem jó lett a felvétel.
Stranger Nr7
Aztán ha már ott jártam, azért készítettem én is egy-két fotót Mattről, meg a banzájról. Még Benjámin is annyira fellelkesült, hogy egyrészt kivette a kezemből a fényképezőgépet és vadul kereste a zoomot a fix ötvenes optikán, sőt még táncra is perdült.
Lets play... Have you met Matt?
Have you met Matt?
Matt with the fans
A rajongók gyűrűjében
Benjamin is dancing... without Matt
Táncoslábú Benjámin

2 megjegyzés:

  1. Hát mit mondjak? Ismét jók a fotók és csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Pingu, örülök, hogy tetszenek! :)

    VálaszTörlés