www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

9/16/2012

Mosolyok és pózok a kelti országrészből

Ez a bejegyzés tulajdonképpen kis kiegészítés lesz az előző poszthoz. Ott leírtam, hogy mi is történt velünk a vad kelet fővárosában, Balázs szülőföldjén, a végtelen szőlőtőkék birodalmában, az örökké visszhangzó Gyaáááá! hazájában, Sátoraljaújhelyen. Ez inkább csak egy fényképalbum lesz rólunk és a kis júliusi kirándulásunkról.
Friends
A díszes társaság
Balázs, Orsi, Dani, Dénes, Matyi, Noci, Laca, Judit, Zoli, Zsolt
És akkor a többi:
Friends
A mosolykommandó
Friends
Házigazdáink
Friends
A vén geodéta és geodétáné
Friends
Ne fotózzá’ öcsém!
Friends
Én mondtam, hogy mosolykommandó
Friends
A női szakasz
Friends
Közhely
Friends
Lick the Liberty bell
Friends
Pózolj zöld korláttal I.
Friends
Pózolj zöld korláttal II.
Friends
Pózolj zöld korláttal III.
Friends
Fénykép a fényképben

7 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon sokat nevettetek. :) Vidám társaság.

    VálaszTörlés
  2. Jó látni ennyi boldog embert :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, nagyon jó kirándulás volt! :)

    VálaszTörlés
  4. Jó lehetett!Elkaptad a pillanatokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jó volt, és kedves témává váltak a hétvége során. :) Most nézem, hogy az egyik kedvencemet bele se tettem a válogatásba... na majd egy egyképes bejegyzést csinálok belőle akkor...

      Törlés