www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

3/26/2011

Múlt hét...

A héten a sok munka mellett azért jutott idő egy kis fotózásra is. Hétfőn unokatesómmal, Rolanddal vettük célba a belvárost.


Van egy fotópályázat, amin indulni szeretne, és kérte kísérjem el. Hát a pályázat címe nem volt valami könnyen érthető, a megvalósításáról nem is beszélve... körülbelül 2-2,5 órát mászkáltunk délután az V. kerületben, aztán ő hazament, én pedig még lesétáltam a Duna partra a Lánchíd pesti hídfőjéhez.


Élveztem, hogy enyhe volt az idő, meg már rég szerettem volna egy jó Lánchíd fotót csinálni... nem tudom, hogy sikerült-e, de azért egy-két érdekes darab született.


Aztán péntek délutánig nem is vettem a kezembe a fényképező gépet. De akkor nem bírtam magammal. 


   Olyan szépen sütött a nap, és elkezdtek rügyezni a fák, nyílni a kerti virágok ráadásul Eszti apukája bográcsozott, szóval tüzet is lehetett fotózni, amit azóta akartam kipróbálni, mióta az indán láttam egy-két igazán nagyszerű képet. Hát az enyém ilyen lett:


Hát röviden ennyi.

Mindenkinek további kellemes pihenést kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése