www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

5/21/2011

Sz mint szedj szemetet szombaton

Mára volt meghirdetve a Te szedd! önkéntes szemétszedő megmozdulás, amin Esztivel részt is vettünk. Szombathoz képest korán keltünk, hogy tízre már Gödöllőn lehessünk és az AVON Magyarország csapatát erősítve a művház mögötti parkot megtisztítsuk a hulladékoktól.
Körülbelül két órán keresztül láthatták a parkban sétálók, hogy egy csapat egyen pólóban masírozó ember, hatalmas fekete kukás zsákokkal hajlong a patak meder környékén és tisztítja a területet.

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy sokkal nagyobb koszra számítottam, dicséret illeti a gödöllői lakosokat, vigyáznak a környezetükre! De ennek ellenére a két óra alatt azért meg tudtunk tölteni jó néhány zsákot üvegcseréppel, pillepalackokkal és minden mással.
A program zárásaként a csapat meglátogatta a buszpályaudvar környéki fagyizót, és lehűtötte magát a nagy melegben.

Ma délután volt egy fotóstalálkozó, amire úgy volt, hogy megyek... hát nem mentem...

A találkozót ki kellett hagynom, viszont késő délután már nem bírtam magammal fogtam a masinát, bicajra pattantam és eltekertem a Rákos patak mentén jó messze itthonról.

Under the bridge

Orange sing

A patak mentén rengeteg műtárgy van energiatörők és duzzasztók, jó hangulata van a szakasznak. Elkezdtem fényképezni az egyiknél, aminek rövid időn belül az eső vetett véget. Az égi áldás gyakorlatilag hazakergetett, úgyhogy a fényképezést a kertben fejeztem be eső után.

Oops it's raining...

Speedy Gonsales

Rose and rain drops

Holnapra egy etyeki bortúrát tervezünk. Remélem nem mossa el az eső...

További kellemes hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése