www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

10/26/2011

Az inda szövetsége - Pilisi kalandok

Miután egy indafotós elitalakulat október 15-n a Fiumei úti temetőben megszerezte azt a titkos rég elfelejtett ereklyét, ami 2012. január elsején romba döntheti a világot, vlm egy másik csapatot szervezett, hogy elvigyék az egyetlen helyre, ahol elpusztíthatják, a Dera-patakhoz. Tudni illik, itt él, minden rőzsesárkányok ősapja. Az ereklyét csak az ő pikkelyéből gyújtott tűzben lehet elolvasztani, ezzel megmentve a világot.
_mg_8045-301
Koronás fők

Mivel hosszú és veszélyes út állt előttünk, ezért már korán reggel gyülekeztünk a Batthyány téri HÉV állomáson. Itt találkozott kis csapatunk nagyobbik része. Miután leküzdöttük a kapu őreit, jegyünket megváltottuk, kávénkat megittuk felszálltunk arra a cuki kis zöld vonatra, amivel Pomáz felé vettük az irányt... szerencsére a sínek is, így nem kellett új nyomvonalat fektetnünk. (feleslegesen vittem magammal a Hogyan építsünk gyorsan, halált megvető bátorsággal HÉV vonalat ezer oldalas kézikönyvét, sebaj...) A csapat, annak ellenére, hogy sokan nem is ismertük egymást előtte nagyon összetartóan viselkedett, egy kupacban ültünk le, és felváltva őrködtünk, hogy időben észrevegyük a kalauzt.
Minden gond nélkül értünk a célállomásra, ahol már várt ránk a különítmény másik fele. Miután így kiegészültünk, felküzdöttük magunkat a buszra, elindultunk Dobogókőre. Senki sem sejtette, hogy a sötét erők, már ilyen korán támadásba lendülnek. Kicsivel a végállomás előtt a hátsó ajtó elromlott. A busz többszöri próbálkozásra is csak nyitott ajtókkal indult el... Hát ezer fóka, ez nem móka, gondoltuk, és segítettünk a buszvezetőbácsinak véglegesen bereteszelni az ajtót.
_mg_8006-202
Látkép
Miután ilyen ügyesen elhárítottuk a veszélyt már gondtalanul folytattuk utunk Dobogókőre. Megérkezés után vlm megmutatta, mitől döglik a légy, felvitt minket a kilátóhoz. Amit láttunk az egyszerre volt szép és gyönyörű. A kilátás pazar. Kinézelődtük magunkat, majd meghallgattuk vlm eligazítását. "Csak a kék csíkot kövessétek! (Akinek fénymásolt térképe van, az a halványszürkét!) A kijelölt útról letérni veszélyes, ez már az ellenség birodalma!"
_mg_8132-1605
A csapat
Megindultunk az erdőben és kezdetben nagyon fáztunk. Aztán ezt valahogy elfelejtettük, ahogy a ragyogó napsütésben sétáltunk és színesebbnél színesebb leveleket fotóztunk. Meg egymást... Lassan haladtunk, vártuk a vlm által beígért próbatételeket. Szám szerint hármat.
Az elsőre a Zsivány-szikláknál került sor. Miután már minden négyzetcentimétert lefotóztunk, vlm ismertette a feladatot: a következő képet mindenkinek fel kell töltenie majd az indára... nahát... ezt jókor mondta... szinte hallottam az erdőben, ahogy a szemek pásztázták a terepet.
_mg_8195_100idegen_vlm verseny-3215
Ők az első feladatom
Tovább haladtunk meg-megállva, de ahogy közeledtünk Pilisszentkereszthez meg az ebédidőhöz a tükrök kattogásának hangját átvette a gyomorkorgás mély dörmögése. Tudtuk, hogy a Dera-patak előtt még baráti faluba visz az utunk, itt terveztük elkölteni ebédünket a nagy veszély előtt...
_mg_8218-3607
Akkor menjünk ebédelni?
Sajnos az eredeti terveinkben szereplő Kislugas étteremből szó szerint elhajtottak minket, derogált nekik 16 embert kiszolgálni ebédidőben... Így az Emma étteremben laktunk jól... nem sokkal kedvesebben, de ízletes ételekkel szolgáltak ki bennünket... azért van még mit csiszolni a környék vendégszeretetén...
Az ebéd után elindultunk a szurdok felé. Nem sokkal a bejárat előtt vlm megint magasba lendítette a túrabotot, jelezve, jön a második feladat. Már mindenki sokkal rutinosabban kereste a témát, nem lőttük el egyből a feltöltendő képkockát.
_mg_8317_vlmverseny-5325
A második feladat
A szurdok valóban olyan szép volt, ahogy vlm ígérte. Az inda szövetsége félelmet nem ismerve kereste minden rőzsesárkányok ősapját, akit vlm meg is lelt, és hosszú, ádáz küzdelem után, hű társai segítségével legyőzött. Minden akadály elhárult az ereklye megsemmisítése elől. Így szomorú hírem van a világvége szerelmeseinek... 2012. január 1-t 2012. január 2-a követi majd és nem a tisztító tűz.
_mg_8359-6118
Ott a rőzsesárkányok ősatyja!
_mg_8366-6217
Legyőztük!
Egy pár kép a kirándulásról. A többit itt megnézhetitek vagy a flickr oldalamon.
_mg_8229-4008
Taktikai megbeszélés
_mg_8230-4109

_mg_8282-4810
Egyedül a rengetegben
_mg_8327-5513

_mg_8343-5815
Oidipus
A kirándulásra a többiek így emlékeznek... természetesen rosszul.

A kiránduláson készült képek nagy része itt látható. A többit a fotósok saját képei között keressétek!

1. Dani! Nagyon szellemes,és aranyos az élménybeszámolód! Tetszett! A képeid pedig gyönyörűek!!!!!!!!!!

2. Marcsi, nagyon örülök, hogy tetszett a bejegyzés és a képek is! :)

3. Jól van Dani... jók lettek a képeid, megérdemelted már ezt a trükkös-tükrös gépet. A leírás is tetszett, nem hiába vártam. Igazából már reggel elolvastam (hajnalban), de csak most volt időm válaszolni. :)

4. Örülök, hogy megütöttem az elvárt színvonalat Pingu! :)
    Kemény ez a hét is?

5. Már nem annyira. Holnap délutántól meg csapatépítő tréningre megyünk. Na, az húzós lesz, mert csak szombaton fogok hazaérni. Mit tippelsz kit kértek fel "hivatalos" fotósnak? :)

6. Jó szórakozást! :D És jó hivatalos fotózást!