www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

12/27/2011

Visszhang

Christmas
Karácsony

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én mire észbe kapok, addigra már véget is ért a karácsony. Általában ilyenkor, a két ünnep között egy kicsit csak lebegek az időben. Olyan ez, mint Dalinak az Elfolyó idő című festménye.
Az ünnep képei is mintha visszhangoznának a fejemben, időről-időre előkerül egy-egy emlékfoszlány...

Her first tree
Első karácsony
Kicsit féltünk, hogy Zizi hogy viseli majd az első karácsonyt, jobban mondva attól, hogy mi marad a fából és egyéb díszekből, a cica kíváncsiskodása nyomán... szerencsére eddig, és ezt jobb, ha lekopogom, nem döntött fel, tört el és zúzott össze semmit... áhítattal figyelte a fát távolról és óvatosan közelítette meg, fedezte fel. Mintha átérezte volna az ünnepi hangulatot... csak kitartson a tisztelete Vízkeresztig!
Heart and bokeh
Szív és gömb
Cat in front of the tree
A fa előtt
Blue ball
A kék bolygó

3 megjegyzés:

  1. Utólag is Boldog Karácsonyt kívánok!
    Ismerős amit írsz, mire észbe kaptam már el is múlt a karácsony... :D

    VálaszTörlés
  2. Biztos eretnek dolog amit mondok, de én örülök, hogy vége a karácsonynak... :( Mindegyik képed tetszik de a legjobban az ahol a macska nézi a sok bokét. :)

    VálaszTörlés
  3. Ramen: Köszi és viszont! :)
    Pingu: Nem eretnek dolog, de többet nem olvasom a blogod! :P :D Természetesen csak vicceltem! :) Nekem az a bajom, hogy még hangulatba se jöttem, mire vége lett... így nem tudom sajnáljam-e... amit a képekről írtál, azt nagyon köszi! :)

    VálaszTörlés