www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

4/28/2012

Kopaszi gát

Mostanában nem sok olvasnivalóval szolgálok... egyszerűen mintha fogalmazásgátlót szednék, de ma igyekszem megtörni a jeget.
kopaszi
Hullámok
Szóval két állandó tettestársammal Pinguval és Tiborral elhatároztuk, hogy körülnézünk a Kopaszi gáton. Még sosem jártam ott, de gondoltam nem lehet rossz, pláne, hogy nagyon közel (20 perc) van az irodához. Így munka után és előtt, tehát közben, ki tudtam ugrani egy rövid fényképezésre és beszélgetésre. Ötkor találkoztunk, illetve kicsit később, mert hoztam a formám és megint késtem... nem szeretek késni, de valahogy a fotósétákról mindig sikerül. Most az okozta a gondot, hogy megbeszéltük ugyan, hogy a 103-as megállójában találkozunk, csak én egy másik megállóban vártam a többieket... öt előtt 5 perccel már sejtettem, hogy van valami, mert ők sosem szoktak késni.
kopaszi
Valaki azt mondta, hogy itt vannak vitorlások...
 Akik még sosem voltak itt joggal kérdezhetik, mi olyan érdekes egy hosszú földkupacban? Nos, azt kell mondjam ez eddig a legszebb gát, amit életemben láttam. Tulajdonképpen egy sport- és szabadidő központról beszélünk. A belső öbölben evezősök edzenek, a hatalmas, irreálisan zöld, vastag, puha gyepen napfürdőznek a látogatók, a játszótéren gyerekek rohangásznak és sok a kiülős terasz is, ahol mindenféle élelem és ilalom kapható.
kopaszi
Klasszikus
kopaszi
Kockás abrosz, kacsa vascsorára
Simán el lehet tölteni itt egy fél napot, kellemes kikapcsolódást nyújt a hely. Mi kb. 2 órát sétáltunk és fotózgattunk, de sokkal többet is tudtunk volna.
Lustaságból (és mert nagyon szeretem) végig az ötvenes optika volt a vázon. Íme még egy-két hangulatkép:
kopaszi
Sárgaláz
kopaszi
A fotós árnyéka
kopaszi
Tettestársak
kopaszi
Napfürdőzés
kopaszi
Randevú
kopaszi
Növénynövés
Pingu így látta, Tibor pedig így.

8 megjegyzés:

  1. Jók lettek a fotók, az utolsó pedig különösen tetszik.
    Arra nem emlékszem, hogy végül megtaláltuk-e a vitorlásokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! A vitorlásokról meg annyit, hogy már mind a Duna fenekén pihen... nem tűröm, hogy packázzanak veletek, de pszt! :D

      Törlés
  2. Csatlakozom Tiborhoz, nekem is tetszenek a képek. Az utolsóért kapsz egy külön piros pontot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Úgy tűnik, hogy belejöttél ebbe a pirospont osztásba, már a múltkor is kaptam :) Hány darab után jár az ötös?

      Törlés
  3. Tetszik a bejegyzés,jók lettek a képek!Nálam a két utolsó a nyerő... (Kár a vitorlásokért,legközelebb megnéztem volna őket... )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb feltétlen! :) Ma amúgy egy darabot se láttam, pedig voltunk...

      Törlés
  4. Szépek!A növénynövés a leg.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy benéztél Marcsi! Örülök, hogy találtál kedvedre valót! :)

      Törlés