www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

5/26/2012

TERMINAL - partyfotózás

Áprilisban megkeresett Atilla, hogy, nem lenne-e kedvem beugrani fotósként az általuk (ő és egy pár ismerőse) által szervezett bulira. Mivel régóta érdekelt, hogyan is zajlik egy rendezvény fotózás, így belevágtam, de megmondom őszintén, azért kicsit tartottam a feladattól.
terminal

Mivel a bulikat következetesen csütörtök estére szervezik a srácok, ezért nem sok lehetőségem volt pihenni előtte, így majdnem munkából estem be a helyszínre, ami a Chicago és a Dubai fantázianevű bulik esetében a Creol volt.
Nem mondom, hogy egy wellness kezelés az este, de valahogy a zene, a fények és a hely hangulata magával ragad, így én sem fáradtam el annyira, mint előre gondoltam.
A következő bulit június 7-n tartja a Terminal, a Symbol Budapestben. Nagy partynak ígérkezik, ha tehetitek nézzetek be!
Addig is az előző bulikról egy kis ízelítő:
terminal

terminal

terminal

terminal

terminal

terminal

terminal

terminal

A többi fénykép itt megtekinthető. Ha pedig többet szeretnétek megtudni a TERMINAL bulikról, akkor javaslom likeolni a facebook oldalukat!

2 megjegyzés:

  1. Bár engem a hideg ráz az ilyen party fotóktól, azért te szépen megoldottad a feladatot. Azt mondd meg még kérlek, hogy a megrendelő mit szólt hozzájuk. Még egy utolsó gondolat: Ezek az emberek vajon hol dolgoznak, hogy csütörtök este így buliznak? Másnap nem kell munkába menniük? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pingu! Hát Atilláék azt hiszem meg lehetnek elégedve, mert ma hívtak a harmadik bulijukra fotózni, szóval folytatás várható.
      Szerintem ők többnyire diákok, egyetemisták... meg persze magamból kiindulva nem teljesen normális fiatalok, akik képesek 2 óra alvással dolgozni menni...

      Törlés