www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

11/29/2011

V, mint vadludak

Hétvégére hivatalosak voltunk Mórra, Zita anyukája látott minket vendégül és nyugodtan állíthatom, hogy nagyon jó dolgunk volt! Ezúton is köszönjük!
My companions
Utitársak
A sok pihenés mellett azért kirándultunk is egyet Tatára. Érdekes, hogy 2011. előtt soha nem voltam még ott, de idén már másodszor kerültem a vizek városába.
Opposite bank
Túlsó part
City on the shore
A vizek városa
Mostani látogatásunknak nem csupán a tüdőnk kiszellőztetése volt a célja. Zita anyukája ugyanis olvasott róla, hogy az Öreg-tó partja réges-régi vadlúdpihenő állomás ebben az időszakban. Idén pont a mostani hétvégére esett a madarak átvonulása, így reménykedtünk benne, hogy találkozhatunk Kákalaki Akkával is.
Információink szerint délután három körül voltak várhatóak tollas barátaink... nos késtek.
St. John the Baptist 01
Nincs itt madár...
Shore
Meg itt se...
A hidegre való tekintettel a társaság minden tagja magához vett valamilyen meleg italt: forralt borból, teából és forró csokiból lehetett választani. Én leragadtam a legelsőnél, és meg kell mondjam jó volt. Miután elfogyasztottuk az üdítőket úgy döntöttünk sétálunk egyet a parton, amíg megérkeznek a madarak.
Eszti drinks hot chocolate
Forró csoki
Elindultunk az óramutató járásával ellentétes irányba, pont mint Regiékkel a nyáron, de most még időben megálltunk és visszafordultunk. Nem lett volna vicces, ha ránk sötétedik a séta közben.
Castle of Tata 02
Séta közben
Path
Parti sétány
Lightning tree
Fa villám
Szóval visszaindultunk a vár felé, folyamatosan az eget fürkészve, hátha feltűnik a jellegzetes V alak. Sajnos nem tette... a ludak sokat késtek, viszont a nap nem gondolta, hogy ébren megvárja őket, elkezdett nyugovóra térni, ezzel együtt a hőmérséklet is rohamosan csökkent, mi legalábbis így éreztük.
Kis csoportunk 3/4-es többsége megszavazta, hogy ideje hazaindulni, úgyis várt minket a jó kis vacsora a Bormúzeumban.
A történet csavaros zárásaként nem hagyhatom említés nélkül azt a tényt, hogy alig hagytuk el a Tata település végét jelző táblát, amikor is a távolban feltűnt a tollas vándorok V-t formáló első csapata... Láttunk utána még többet is, de akkor már mindegy volt. Azért azt jó tudni, hogy végül is megérkeztek... mondjuk nekem be kellett érnem lúd helyett sirállyal... Nem baj... madár, madár...
Seagulls 02
Lúdpótlék

10 megjegyzés:

  1. Tetszett a sorozatod...jó az ff választása.Szépek.....

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy benéztél Marcsi! :) A flickr.com/edaniel85 oldalon lesz majd még olyan is, ami ide nem fért, ha esetleg érdekel.

    VálaszTörlés
  3. Dani, szerintem egyre jobb vagy... :)) Tetszik a sorozatod! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Pingu! Nagyon örülök, ha ezt komolyan gondolod! :) Most élveztem is a fényképezést, és az eredménnyel is többé-kevésbé elégedett lettem... Neked mikor jön már új bejegyzésed? Az új gép hogy szuperál?

    VálaszTörlés
  5. Megnéztem azokat is, a "Beékelve" nagyon tetszik(is)!Indára miért nem rakod fel?

    VálaszTörlés
  6. Az indafotóra azokat a képeket töltöm fel (a fotósétákon készülteken kívül), amiket én nagyon szeretek. A személyes kedvenceimet. és azokat is csak fokozatosan, nem ömlesztve. A mostani tatai képek közül sok kerül még fel, mert ezeket most én jónak tartom... majd később már lehet, hogy nem, de most nagyon tetszenek. A Beékelve is sorra kerül majd.
    De nagyon köszönöm, hogy a flickr-en is megnézted őket, és a "reklamációt" is! Jól esik! :)

    VálaszTörlés
  7. Természetesen komolyan gondolom amit mondtam, tényleg egyre jobb vagy. Remélem nemsokára lesz nálam is új bejegyzés. Az új géppel készült fotókkal. :)

    VálaszTörlés
  8. Várjuk, várjuk! :)
    Amúgy köszönöm szépen! :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyszeruek a kepek! Grat!

    VálaszTörlés
  10. Éva néni, nagyon köszönöm, hogy ismét benéztél! :)

    VálaszTörlés