www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

12/11/2011

Adventi színkavalkád

Kedden az indás pajtásokkal a Vörösmarty téren jártunk egy nagyon rövid sétára. A Deák téren találkoztunk, onnan indultunk be a vásárba. Megbeszéltük, hogy mindenki arra megy, amerre jól esik, a forgatagban képtelenség lenne együtt maradni.
Azért mielőtt szétszéledtünk volna ittunk egy kis lélekerősítőt, beszélgettünk egy keveset. Sok mesélni valóm nincs, szerintem mindenki ismeri az ilyen helyek hangulatát: sült kolbász, forralt bor, töki pompos és kürtös kalács illata keveredik az egy-két helyen fellelhető füstölők és párologtatók aromáival. Mindenfelé sokan vannak. Nekem legjobban a sok kézműves bigyóról visszaverődő fények és az élénk színek tetszenek.
Nem is beszélnék tovább, helyettem sokkal jobban lefestik a hangulatot a fényképek:
Rainbow
Szivárvány
Frames
Keretek között
Colours of the market
A vásár színei
Snail
Csigabiga
Ancient
Felmenő
Alien in the market_02
Idegen a vásárban
Disks
Lemezek

9 megjegyzés:

  1. Hát elég szűkszavú voltál... :) Nagyon tetszenek a képek így egyben (is). :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuperek a képek, nekem a szivárványos és a csigás a kedvencem (jó, tudom, ez nem szakértő vélemény, de akkor is klasszak :D)
    Legközelebb igazán írhatnál egy kicsit többet :)

    VálaszTörlés
  3. Jó hatással volt rád a télapó. Nagyon szuper képek születtek! Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  4. Lányok, elnézést, hogy ilyen szűkszavú voltam. Nem nagyon volt mondanivalóm a vásárról. :) Legközelebb majd valami hosszút és terjengőset írok... csak győzzétek elolvasni.
    Regi, a te véleményed ugyanannyit számít, mint Capa-é számítana! :)
    Ramen, nagyon köszi!

    VálaszTörlés
  5. Klasszak!Jó volt visszaidézni a hangulatot...és a képek beszélnek helyetted!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Éva néni és neked is Marcsi! :)

    VálaszTörlés
  7. Írom ide is, nagyon jó lett ez a sorozat. Nem sötét, jól szerkesztett, jó a téma elhelyezése és a lyukak kitöltése. Egyet sajnálok, a szegélyt. mondom én, aki vagy 3 méter magas keretet használt. :D De egyébként úgy érzem némelyik képnél, mintha be lennének zárva. Ezt nekem is mondták egyébként anno. Pluszban jön még a 16:9-es vágás is.

    Nem beleszólni akarok, ismersz. De szerintem hagyd el, de úgy, hogy csak arra teszel, aminek valóban kell. Aminél úgy érzed, hogy "valami hiányzik". Ráteszed, megnézed és tökéletes. Arra tegyél csak.

    Színek: szép mind, legalábbis a fakóbb laptopmonitoron én annak látom. A két szépia, am keretes és a kihuzatos fényképezőgép... Utóbbinak nagyon jól áll, a keretes kicsit furcsa nekem, de ugye ahány ember... De gond nincs vele, tetszik egyébként ahogy összeraktad a dolgokat a keretesen. :)

    Az idegen a vásárban címűnél viszont az a halvány méregzöld szín nem tetszik. Azzal a halvány magentás-keverék-szerű színnel a bokeh-ban szerintem nem passzol. Az a zöld egyébként jól néz ki, az összképre értettem, hogy abban nem tetszik az a zöld. Velem is volt ilyen, ilyenkor emeltem kontrasztot a témán és egy kis expót is emeltem, így erőteljesebb lett a téma színe és jól kiegészítette a háttérben a színt. Esetleg egy kis szaturációt is lehet emelni/elvonni.

    Ennyit jártattam a szám, több, mint elég, tudom... :D

    A százas sorozattal mivan?

    VálaszTörlés
  8. Gyuri: Nagyon köszönöm a hosszú és épületes hozzászólást! Örülök, hogy tetszik, és igyekszem tanulni a leírtakból.
    Amit a keretről írtál... lehet igazad van, mejd megnézem, de most ezt a 10:5, keretes korszakomat élem... volt az 1:1-es, volt a körbe keretezős, most ez van, ezek tetszenek a legjobban, és szerintem a blogban is jobban mutatnak...
    Az idegenes képen pont egy ilyen "földönkívüli" világot akartam megjeleníteni, ezért a fura színpárosítás... persze lehet, hogy nem a legszerencsésebb választás. :)
    Köszi még egyszer! :)

    VálaszTörlés