www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

12/13/2011

Elmacskásodtam...

Ugye már meséltem Ziziről... tudjátok, a sátán cicája. Úgy tűnik igazam lesz és tényleg égetnivalóan rossz, de olykor-olykor (Anyáék elmondása szerint) zabálnivalóan aranyos tud lenni... gondolom ez nem akkor van, amikor a tévé tetejéről ugrik fel a szekrény tetejére tapétát bontani, vagy amikor megkergeti húgom Letti nevű macskáját.
Nemrég készítettem egy-két fotót megint a "drágáról", és ha már elővettem a gépet, akkor a békés vörösrt is lencsevégre kaptam.
_mg_9169-1914
_mg_9174-2015

_mg_9190-2520

_mg_9188-2318

 

7 megjegyzés:

  1. A harmadik kép az tiszta Garfield... :)

    VálaszTörlés
  2. Hát el sem tudom mondani, mennyire rátapintottál a valóságra... csak eszik és alszik... mindig mondom húgomnak, hogy ő a lány Garfield. :)

    VálaszTörlés
  3. Bizton állíthatom, hogy nem... mondjuk kanári már inkább lehet, mert nem nyávog, hanem csipog... :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök,hogy folytattad a poént...jót nevettem.Nagyon szépek a cicák!

    VálaszTörlés
  5. Szep cicak nagyon! A ket fej portrenal en kicsivel tobb nyakat vettem volna bele, de csak egy kicsivel.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a kommentet Éva néni! :) Legközelebb próbálom majd úgy is.

    VálaszTörlés