www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

10/31/2014

Októberi borongás

Vasárnap dél körül olyan szépen sütött a nap, hogy bűnnek éreztem a kanapén ülni… a fényképezőgép is a szabadba vágyott, így szóltam Irmának, állandó jellegű tettestársamnak, hogy megyünk észak Pestre és pár órát katoogtatunk.
Újpest-Városkapunál találkoztunk és átsétáltunk a Népszigetre. Mire a jelenleg nem használt vasúti hidat elértük, minden fény eltűnt, egyenletes szürkeség volt mindenhol, ami kisség megnehezítette a dolgokat. Szerettem volna folytatni az előző bejegyzésben megmutatott színes őszi hangulatfotó sorozatot, de erre semmi esélyt nem láttam…
IMG_2029 IMG_1959
Eredetileg nagylátószögű fotókat terveztem készíteni, de hamar ráuntam, olyan semmilyen képeket készítettem… Persze ezen nem bizto, hogy változtatott az, hogy feltettem a fix 200mm-es üveget, de legalább én jobban éreztem magam. Irma is beszállt a játékba és a zoom obit 200mm-en rögzítette.
IMG_1975
IMG_1995
A fények hiányában úgy döntöttem, hogy a fekete-fehér fotózás lesz, hogy visszaadjam a délután hangulatát. Végigsétáltunk a Marina partig.
És akkor jöjjenek a képek:
IMG_2003
IMG_2026
IMG_2039
IMG_2033 IMG_2030
IMG_2065
Sziasztok!

1 megjegyzés:

  1. Nekem a harmadik, hidas kép tetszik a legjobban. :) Ahhoz képest, hogy mennyire zérónulla fények voltak (meg témák), elég jó képeket csináltál, kedves állandójellegű tettestársam. :)

    VálaszTörlés