www.flickr.com
edaniel85's items Go to edaniel85's photostream

10/22/2014

Phil és Rasputin – Margitszigeti csendélet

Szabadságon vagyok. Nagyon jó érzés, nem is emlékszem mikor csináltam semmit utoljára és azt ráadásul kiatartóan, sokáig… rég. Szóval szabadságon vagyok, és elhatároztam, hogy ebben a két hétben fotózni fogok, amennyit csak tudok. Ennek megfelelően hétfő reggel, miután a reggeli kávénkat megunkhoz vettük a Mad Dog Cafe-ban, nekiindultam a Margitszigetnek.
Kis kitérő: a Mad Dogot ajánlom a kávékedvelőknek, szuper hely, nagyon kedves kiszolgálással és isteni kávéval.
Az Árpád-híd felől közeltettem meg a szigetet, a felújtott zenélő kút és a Japán kert érdekeltek a legjobban. Elég lassan haladtam, gyanús volt, hogy fókusz problémája van a masinának, aminek nem örülnék, így tesztelgettem egy sort… nem nyugtatott meg az eredmény. Majd ti eldöntitek, hogy tetszik, amit láttam.
_MG_0077
“Itt van az ősz, itt van újra…”
Kicsit szkeptikus voltam, mi újat mutathat még a hely? Kellemesen csalódtam: lágy, kellemes fények, rengeteg szín, sok-sok bokeh fogadott, ezzel szemben nem volt tömeg, sok gyerek, túrista, akik besétáltak volna a képekbe. Néha azt is nehéz volt eldönteni, hogy most épp ősz van vagy tavasz…
És hát akkor jöjjön a csendélet egyenesen a szigetről:
_MG_0031 _MG_0005
_MG_9996
_MG_9979 _MG_0036
_MG_0057
_MG_0059 _MG_0085
_MG_0076
_MG_0023
_MG_0095
Ja, majd elfelejtettem. Két új barátot is szereztem a séta során: Phil, a mókus és Rasputin a szarka személyében:
_MG_0128
_MG_0111 _MG_0138
_MG_0143
Szép napot! Sziasztok!
_MG_0164

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek, színekben,és kompozíciókban egyaránt. Mi gondod van az objektíveddel? Nem vettem észre semmit..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek! Még nem bizonyítható, de azt vettem észre, hogy nem oda fókuszál, ahova én szeretném... azaz nem a kiválasztott pontra... csak még nem tudom mihez kötni. Itthon vettem észre vasárnap este... most megy a tesztelés.

      Törlés
  2. Basszus Dani! Ezek nagyon jók! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszettek. Tudtál újat mutatni, érdekes részleteket találtál. :)

    VálaszTörlés